Busraym78 2 aylık bebeğim var emmedigi için sağarak veriyorum ama iki gündür sabahları sütün yarısını içiyor. Gece 4 te 120 içmesi gerekirken 60 içti. 7 buçukta kalan 60 i içti. 11 de sağıp verdim yine 60 içti sizce sebebi nedir