Benim bebeğim de 2aylık 3gün önce şişlik oldu şiddetli ağlamaları oldu öyle bilindi yerine yerleştirildi ama ameliyat için bekleyelim ciddi bi şikayet olmadığı için ama bugün tekrar etti elimizden birşey gelmiyor gece vakti cerrah da yok ağrı kesici verdim masaj yapmaya çalıştım