
Cuma kanda beta 0.2 çıktı bugün 1 gğn gecikme dün gece yaptığım 3 test sonradan pozitif oldu en alttakide sabahki yani şaşkınlığım cuma 0.2 olup bu kadar erken idrar testinde çıkarmı ne kadar yükselmiş olabilir ki bu arada pco yum 20 aylık oğlum var emiyor ve adet sancısı gibi sancı var