Nobodyyy111 taa çaresizseniz sıkın sonra kaza edersiniz. Bozmaz demek doğru olmaz şüpheye düşer kazasını yaparsınız sonrasında
taa Nobodyyy111 sıktım vallahi yoksa baygınlık geçircektiö tıkalı komple burnum . Kafamı öne eğerek sıktım hiçbi şekilde genizi bırak burnumun içinde dağıldı sadece ağza felan gelmedi çok şükür. Bununla akşma kadar idare ederim inşallah
traineemom Öncelikle önemli olan dinde niyet değil mi ? Siz hasta olduğunuz halde düşünerek oruç tutmak istemişsiniz bu harika bir şey. Ee hastaysanız tabiki dikkat ederek kullanabilirsiniz. Oruç tutacağız diye sağlığımızdan mı olalım ?
taa traineemom evet tabiki . Hem hasta hemde on aylık sürekli emen bebeğim var yinede tutmak istedim denedim kendimi ama sprey ayrıntısını unuttum sormak istedim . Sıktım az önce hiç gelmedi boğazıma tadı
SevimliHayaletCasper Nobodyyy111 valla kuzum ben onların dediğini paylaşıyorum. Istersen ara fetvayı sor neye dayanarak söylediklerini daha net açıklarlar. Senin paylaştığına da baktım ama hangi hoca söylemiş o kaynağı nerden bulmuş belli değil site de resmi bi site değil
Nobodyyy111 SevimliHayaletCasper Tirmiz’i de geçen hadis “Oruçlu olmadığın müddetçe burna bol su ver” demiş Peygamberimiz. Hadisi Şerif benim kaynağım. Sıkıntılı bir durum olmasaydı böyle bir şey söylemezdi. Kaldı ki abdest sırasında buruna çekilen su ile direkt olarak burna fışkırtılan suyun ilerleme miktarı bile farklı. Fısfısla direkt genze gidiyor. İlacın genzine geldiğini farkedip de orucuna devam edip kaza etmeyen de kendi bilir. Genzine gitmediğinden eminse yine bir nebze. Diğer türlü kendini kandırır.
taa Nobodyyy111 dediğiniz gibi haklısınız . Sıktım bende hiç gelmedi genze boğaaza felan. Şimdilik sıkıntı yok iftara kadar tutar inşallah