selaaksu 6 aylık bebeğim işaret parmak ucuna çakmak değdi baloncuk olmuş sisi ne zaman iner yada izi kalırmı herhangi bi öneriniz var mı zeytinyağı sürmüştüm kendiliğinden de geçer diyorlar
sokaklahmacunuu selaaksu bi saglik ocagina eczaneye vs gosterseniz belki acimamasi icin vs krem merhem birsey verirler cok gecmis olsun cok uzuldum
selaaksu sokaklahmacunuu ağrısı yok yani ilk biraz ağladı geçti sonra hani eliyle bi yerlere dokununca da ağlamıyor ağrısı olsa ağlardı sadece benim içim rahat etmiyo öyle görünce küçük ama bi anne için o kadar büyük bi yara oluyo