Arkadaşlar 4 aydır sezeryan ile doğum yaptım Bu ikinci doğumumdu İlkinde hiç böyle bir şey yaşamadım Ama bunun gebeliğinde bile ağrım vardı ve gittiğimde bebek baskı yapıyor dediler ama doğumdan sonra bile devam etti bu Ara ara böyle vajinamın kenarları Daha doğrusu böyle kemiği ağrıyor Sızıntı şeklinde böyle bir şey yaşayan var mı Bir de ben de miyom vardı onu da almışlardı bununla alakalı olabilir mi böyle bir sorunu yaşayan var mi daha önce gittiniz mi bu sorun yüzünden. gittiyseniz Doktor ne dedi