Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 yaşına girdi ve yaklaşık 2 aydır sürekli olarak ağlıyor sebepsiz yere sürekli, aksi ve inatçı. Anlamlandıramıyorum hareketlerini. Vuruyor, itiyor, yediğini ağzından atıyor ve sürekliiii ağlıyor. Uyku düzeninde kalmadı gece sürekli uyanıyor. Lütfen bir bilen varsa bu atak mı? Geçici mi? Lütfen geçici olsun ben yıldım da.