zeynomm9_1 Kızlar bebeğim 4 aylık kakasını ikinarak zor yapiyor ve bu surec ağlamalı oluyo zor geciyor yaşayan çözüm bulan oldumu. doktor bı ilaç verdi ise yarmadi farklı doktor denemelimiyim
berilberra 4 buçuk aylık halen ıkınarak yapıyor ve ağlıyor bizde geçmesini bekliyoruz doktorumuz herhangi bir şey yapmıyoruz öğrenecek diyor.