Hanımlar merhaba. Bebeğim 1 yaşında gündüzleri iki kez 1er saat uyuyor fakat 1 yaşına girdiğinden beri ikinci uykuyu kesinlikle reddediyor. Yalnızca 1 uykuyu kabul ediyor. Emzik dışında desteksiz bir uykusu var yatağına koyup odadan çıkıyorum kendi kendine uyumuş oluyor. İkinci uykuyu genellikle 15/18 ay civarında bırakıyor bebekler ama biz çok erken bıraktık sanırım 🫤ikinci uykuya nasıl tekrar dönebilirim? Ve bir sorum daha olacak sizlere, bende uyku konusunda problem yaşayan bir anneydim 10 aylık olana kadar kucağımda evde gezdirerek ancak uyutabiliyordum o süre zarfında geceleri sürekli uyanıyordu ama destekli uyuduğu için olduğunu sanıyordum fakat şimdi desteği bırakmamıza rağmen hala uzun uykularımız yok. En fazla 3 saat aralıksız uyuyabiliyor ve uyurken baya hareketli yatıyor 🥲 gündüzleri 3 öğün beslenmesi var ve emen bir bebek . Emme alışkanlığından dolayı uyanıyor desem oda değil her uyandığında aktif bir şekilde emiyor. Kafam çok karışık ne yapmalıyım hiç bilmiyorum desteksiz uykuda bebekler mışıl mışıl uyuyordu hani ?🤧😞