Mom567 Caglamarail ne bezi kullanıyorsun ki canım benim 3 ay 6 günlük kızım var 3 numara kullanıyordum 4 e geçeceğim goon markası kullanıyorum ben
Ebrudefne- Caglamarail bence geçmelisiniz en azından 1 paket alıp denersiniz bir sorun olacağını sanmıyorum.
Sadiyealp Caglamarail cok normal canm biz 3 ay 12 günlüğüz 4 numara kullaniyoruz 3 hafta faln oldu galiba geceli bacaklari cok skmaya başlamıstı
Mom567 Caglamarail memnun musun peki ben bim de çalışıyordum çocuk olduktan sonra 5 gün önce istifa ettim
Balliturta Caglamarail markadan markadaya değişiyor ama bebeğinizin bacakları kalınsa normal bizde 2 aylıkken 3 e geçmiştik 2 numara bacaklarını çok sıkıyordu
Defnedilan34 Caglamarail yok normal 46 günlük bebeğim 2 numara hafiften çıkmaya başladı 1 hafta 10 güne kalmaz bizde geceriz 3e😊
Betiferi34 Caglamarail bebeğinizin bacaklarından anlarsınız zaten sıktığını.biz 2.5 aylıkken 3 numaraya geçmiştik.gayet normal yani
Zeynepnisan Caglamarail kızım 2 aylık 6 buçuk kilo bir numaradan ikiye geçince 2 paket aldım ama inan pişman oldum 3 numarada daha rahat etti iz filan yapmıyor poposunda sleepy sensitive kullanıyorum
Mirayy00 Caglamarail markadan markaya değişir canim prima 2 numara kullaniyorum kilosu aralıklarda olmasına rağmen lastik izi yapiyo du gonna geçtim bebegim 6bucuk kilo 2 numara kullaniyoruz lastik izi yapmiyo mesela lastik izi yapıp sıkıyosa buyutmelisin