meliiike doğduğundan beri her fırsatta ağzına emziği verdim. Başlarda biraz tutar gibiydi. Sonra emziği vermemle birlikte öğürüp atması bir oluyordu. 2 aylıkken krizli bir gecede uykuya dalmaya çalışırken verdim emziği ağzına. Ondan beri emiyor çok şükür. Sakın almıyor emziği diye pes etmeyin. Çok emzikler denedim bibs, chicco, nuk, avent. Aventi emiyor şimdi.