Eymenmom1 Kızlar 10 aylık bebeğim dün kıymalı kabak yemeği yaptım salçada var bi kaba aldım sıçretledim bi güzel dolaba koydum ilk defa fazla yapmışım atmaya kıyamadım ısıtıp versem olurmu? Sizler günlükmü yapıyorsunuz benim gibi yoksa 2 günde bir verilebilirmi artık yemekler.
tomvejerry Eymenmom1 Bende aynı yemeği yaptım dün iki kaşık bile yemedi bir kase çorbayı döktüm resmen,yemeklerin tadı kaçıyor ertesi güne kalınca benim bile içim istemiyor o yüzden ısıtıp tekrar vermiyorm ama verince bi zararı vs olurmu onuda merak ediyorum tabi
Ess92 Eymenmom1 günlük taze yaptığım yemeklerden yedirdim hep. Ertesi güne kalan yemek varsa o gün yeni yaptım kızıma. 13. Aydan sonra dünden kalan şeyleri yemeye başladı. Bilmiyorum kötü mi yaptım. 20 aylık herhangibi zihinsel ve fiziksel sorunu yok şükür 🙏🏻
bakkalemzigi Eymenmom1 ıspanak , tavuk, yumurta bunlar tekrar ısıtmayan şeyler onun dışımda ısıtıp veriyorum ben çoğu şeyi
shrhyt Eymenmom1 tavuk mantar gibi şeyleri vermiyorum eğer et kiyma dışarıda çok beklediyse vermiyorum corbalari genelde veriyorum 11. Aydan sonra öyle yaptım
Eymenmom1 tomvejerry benimde içime sinmeyecek galiba aynen.. ilkdefa vericektim bende hiç vermedim ertesi gün
Eymenmom1 Ess92 bende hep öyle yaptım bencede zararı olmaz ama insanın içine sinmiyor bende veremicem galiba 🤦♀️
Ess92 Eymenmom1 ısıtınca vitamin azalıyor diyorlar canım. Bizim gibi değiller onlar bağşıklık, sindirim, dolaşım vs sistemleri daha oturmamış. Ne kadar taze o kadar vitaminli. Olabildiğince dikkat etmek lazım görüşündeyim ben :)