biricigiminannesi26 soğuk olup olmamasına dikkat etmiyorum, fırını önceden ısıtmıyorum ama 180 derecede pişiririm hep keklerimi, birde unu evet fazla olmasın hafif akışkan olsun daha yumuşak olur ve kabarır. Birde tabanına sıvıyağ döküyorsanız o kabartmıyor. Onun yerine tabanını tereyağ yoksa margarinle yağlamayı deneyin farkı göreceksiniz