Eşim 3 gündür hastaydı on defa çocuğu öpme yanaşma dedim beni dinleyen yok resmen ağzını yüzünü yalıyor çok sinirliyim gerçekten sabah dokuzdan beri uyanık yüzü kıpkırmızı ve balgamlı öksürük başladı acile götürsem antibiyotik verecek onun harici ne yapabilirim pedifen iyi gelir mi