9 buçuk aylık oğlum yemeklerini ona ayrı yaptım bu haftaya kadar ama sonra buna alışacak ilerde sıkıntı yaşarmışız gibi geldi burda da çok okuyorum bunu o yüzden iki gündür bizim yemekleri az salçalı tuzsuz yapıp ayırıyorum daha iştahlı yiyor tabi. Beyaz un,ekmek, aşırı tuz olmadığı sürece olabilir bence. Geçen gün bir doktoru dinlemiştim adını hatırlamıyorum vereceksenizde yemeğin suyundan vermeyin orası yemeğin
en salçalı,tuzlu,faydasız yeri demişti. Susuz ayırıyorum ona