Benim kızımda yürümeye başlayınca söylediği birçok kelimeyi bıraktı gezmeye keşfetmeye odaklandi korkuyorum unutur diye ama genel olarak anne, baba, dede, anneanne, nene, teyze, hav hav, Allah Allah, vay be, denna (zeyna kendimizin adi ona böyle sesleniyor), Emre ( amcası) , yedim, yedirdim, iyiyim, aldım diyebiliyor.