123aysenur Sağlık ocağının verdigi demir damlasını kullandıgım günler çocuğumun kakasında kırmızı kan gibi noktalar oluyor bu normal mı yoksa çocuğuma iyi gelmediği için mi böyle ? Sizler naptınız onu kullandınız mı yoksa özel mi aldınız ?
clsknu babymomyyy bende bestiron kullanıyorum. Aynı şekilde bizimde kakasını yaptığında kahverengi lekeler geliyor hatta fotoğrafını çektim cuma randevum var göstereceğim. Acaba sizde de oluyor mu
Melisayda Merhaba yeni başlayacağız demir takviyesine sağlık ocaklarının verdiklerinde paraben var o yüzden önerilmiyor. Bestiron, ocean markaları var onlarada bakın isterseniz.
sev0 22 günlük beneğim bende d vit kullanıyorum sağlık ocağında olmadığı için eczaneden aldım yenidoğan için diye onu verdi kararsızım kullanmaya devam etmelimiyim bilmiyorum kan falan yapmadı kakasında huzursuz da değil d vit kullanan var mı aranız da
123aysenur sev0 o başka bir sey ben demir damlasından bahsediyorum d vit yapmıyor bir şey bu 4. Aydan sonra verilen kan damlası kakadan çıkıyor
LanetOlasiFederaller 123aysenur şifa olsun bebişe , bu da temiz içerikli , uzun süredir kullanıyoruz , doktorumuzun tavsiyesi , içiniz rahat olsun.