bartcrem uyku eğitimi aldım. Zaten oda bırakmak istiyordu aç oldupu için değil alışkanlıktan emerek uyumaya çalışıyordu. O yüzden zor olmadı memeyi bırakması . Tamamen desteksiz uyumayı hala kabul ettiremedim köpek dişleri çıkıyor zaten sorunu var. Onu atlatınca inşallah onada devam edeceğim. 1 yaşındada gece emmesini bıraktım. Şükür emerek uyumadığı için gece uyanmaları azaldı hatta bazen hiç kalkmıyor bile. Kendime yaptığım en bütük iyilik oldu ama bilmiyorum daha erken deneseydim başarılı olurmuydu ki sanmıyorum belki 8. Aydan sonra olabilirdi. Ama sünnet ettirdim falan derken 11. Ayda eğitim aldım.