Umutbebek1 Merhaba arkadaşlar oğlum 1 yaşında normalde çok güzel iştahı vardı ancak şuan da zorla yiyor 3 öğün besleniyor uyumadan önce ve gece de mama içiyor 11 kg sizde durumlar nasıl sizce iyi mi ?