gulirmak melegininannesi38 yani bence diş incisi çünkü diş çıkınca kan kırmızı olup kesi şeklinde patlıyor bariz belli oluyor dişin olduğu ama tabi siz daha net görüyorsunuzdur
melegininannesi38 gulirmak daha dişe benzemiyor tam ben o yüzden attım zaten dis incisi çıktıktan ne kadar sonra dis cikar
melegininannesi38 Selma2023 valla dis incisi dedikleri şey herhalde çünkü olsa belli olur dis gibi durmuyo
melegininannesi38 Selma2023 He ya geceleri kac kez uyaniyo var ya hiç uyanmaz idi artık geceleri de uyaniyo
Ddmdd melegininannesi38 diş incisi bencede hem diş olsa diş incisinin altı diş gibi kabarıyor alt damagi diş degil
nevermore Diş değil, bizim de böyle olmuştu 6 aylıkken diş sanmıştık, doktor değil demişti. Sonra kayboldu. 8 aylık olacağız hala dişsiziz😂