Bennureyla Bir hafta sonra gelin dendi aynı gün nüfusa kayda gideceğim. Farklı saatte doktora gidebilirim aslında ama ikisini aynı güne sıkıştırmak istemedim. Siz kaç gün sonra gittiniz bebeğinizin ilk kontrolüne?
neanladinyurdagull Bennureyla 3. Günde çağırdılar hastanede nüfus kayıt yapıldı ben nufusa gitmekle uğraşmadım.Artik çoğu hastane bu şekilde yapıyor
limonzeytinmom Bennureyla Ben İstanbulda devlet hastanesinde dogum yaptım bize direk gün saat randevusu vermişlerdi
MSOK Bennureyla 5. Gun gitmeniZ lazim. Sonrasinda 10 ve 15.gun kontrolleri oluyor. Bebegnizin doyup doymadigi sariligi olculuyor ve onemli