nazalex Oğlum dört ay on günlük üçüncü aydan beri tuvalete iletişim deniyorum ve son bir haftadır hiç kaçırmadan başardım. Belki yapmak isteyip cesaret edemeyen annelere ümit olur diye paylaşıyorum. Artık bebeğim bezsiz bir bebek
Dogacelik nazalex tebrikler☺️ ben de yapmistim kizim dogar dogmaz. Kakada basarili oldum ama ciste olamadim. Kizim hic altina kaka yapmadi diyebirim. Ama cis konusunda bezi 20 aylik biraktik. Ben de herkese cok tavsiye ediyorum.
hafsamut nazalex bizde 3 ay 13 gün günlükken başladık Şuan 3 gün oldu kakalar okey ama çiş Şuan yakalayamadım tabi ona uğraşmadım da açıkçası yürüdükten sonra kendi gider gibi düşündüm ama öyle olmuyor mu
balinayakafaatanhamsi nazalex nazar is loading….. 😁😇 şaka bir yana maşallah size. Nazar değmesin. Biz 28 ayligiz daha hiç kalkismadim tuvalet eğitimine🫨
nazalex Aksoylu24 prima hanımın youtube videosunda anlattığı gibi yaptım. Bebeği gözlemledim hangi saatlerde kaka yapıyor önce bunu not ettim sonrasında kaka yapmadan önce neler yaptığını gözlemledim ve doğdu dünden bu zamana kadar yıkanabilir bebek bezi kullandım
nazalex Dogacelik Aslında benim merak ettiğim bir şey de buydu tuvalet iletişiminde sonra nasıl eğitimi veriliyor
Dogacelik nazalex onun soylemesini bekledim ben. 19 ay civari bezine yaparken cis demeye basladi. Ben de bezi tamamen cikardim. Hala aralarda cis kazasi oluyor 28 aylik. Ama cogu zaman soyler. Gece de kendim kaldiriyorum 1 kere.
Ecemsultan nazalex çok sevimdim sizin adınıza 4 aylıkken denedim 1 hafta sanki yapamadım geri bıraktım şimdi 7 aylık acaba tekrar başlasam mı
nazalex Ecemsultan önce bebeği gözlemleyin ne zaman çiş ve kaka yapıyor. Aslında biz anneler biliyoruz hal ve hareketlerinden. Sabah uyanınca duştan sonra emzirmeden sonra mıtlaka çiş ya da kaka yapıyorlar. O zamanlar bezini açıp tuvalet pozisyonunda tuvalete tutuyorum bebeği