Oğlum 9 aylık 1 ayı geçkindir öksürüğü devam ediyor doktora götürüyoruz ciğerleri temiz bol bol serum fizyolojik diyip gönderiyor daha öncesinde ventolin şurup verdi 5 gün kullandık o da kuru öksürüğü balgamlıya çevirdi balgamıda atamıyor bi işe yaramadı. Ihlamur veriyorum , bebek vicks’i sürüyorum göğsüne ılık havlu kapatıyorum, akgünlük sakızını pamuğa yapıp koyuyorum ama hiçbir şey fayda etmiyor. Yapıpta memnun kaldığınız bir şey var mı ?