Merhabalat bebeğim 6.5 aylık ve geceleri saat başı kalkmaya başlafı sadece bildiğiniz dudak tiryakiliği gibi süt çekmek için değil uykuya dalmak için emiyor uyuyor sonra tekrar başa sarıyor acıktığında cuk cuk süt çekiyor anlıyorum bu durumu nasıl sonlandırabilirim ki çünkü beşikten almayınca basıyor çığlığı ağlıyor da ağlıyor en son yanıma yatıracam artık çok bunaldım yaa