Metehannnn niye öyle desinler ya burada bir sürü çalışan anne var. Yanlışınız ortadan kaybolmak. Ben akşamdan başlıyordum yarın ablaya gidicez, orda kahvaltını yapıp oyun oynayacaksın, sonra uyuyacaksın uyandığında ben geleceğim diye. Her akşam söyledim . Ve giderken gittiğimi bilir zaten biz bakıcıya bırakıyoruz kapıdan bırakıp gidiyorum. Babasına bırakıp dışarı çıkarken de ben şimdi gezmeye gidicem gelicem diyorum. Ama onlarda zaman kavramı yok şunu yaparken gelicem diyorum mesela işte meyveni ye hikaye kitabını okurken gelicem vs gibi. Bu rutini ona anlatın her gün ve kaybolmayın. Giderken de kararlı durun ve vesalaşma sürecini kısa tutup çıkın. Yine ağlar ama hemen susar ardından bu normal olandır.