Merhaba arkadaşlar bebeklerim küvezde ve kızımın biri 2kg oldu emzirmeye başladım ama uyanmıyor çok az emdi uyudu geride uyanmadı kulağıyla burnuyla ayağıyla oynuyoruz uyuyor hep ayağınla uğraştı hemşire uyandı bir kaç defa emdi geri durdu birdaha da uyanmadı sizler nasıl emziriyorsunuz öğlen tekrardan gidecem emzirmeye