terafonik Bebeğinizin uyku arkadaşı var mı varsa bir isim verdiniz mi arkadaşım zuzu dedirtiyor çok hoşuma gitti var mı önerisi olan
153s34 terafonik dudu denilmiyor mu uyku arkadasina zaten. oyle biliyordum 😊 dudu diyorum ben o yuzden 😊
terafonik singlemother123 daha başlamadık yeni alacam bebeğim şu an 4.5 aylık battaniyeyi sıkıca tutup uyuduğu için uyku arkadaşına ihtiyacı olduğunu düşünüyorum