301123_ zor iş ya kadın olmak. Benim de 4.5 aylık bebeğim var. Öyle makyaj yapayım filan demem zaten evde yapmam ama bakımsız değilim, en azından temiz ve uyumlu giyiniyorum😂😂 kremlerimi sürerim, saçım başım topludur. Beni de bu kalan göbek biraz düşürdü. Dikkat etmeye çalışıyorum ama işte olduğu kadar.