sedaa5597 Arkadaşlar 27 ocakta sezeryan oldum bugün epilasyona gideceğim yara açısından sıkıntı olur mu sizce
elf966 sedaa5597 süt açısından önerilmiyor diye biliyorum sütü etkilediği için özellikle koltuk altı bölgesine uygulanınca
ebrarasil sedaa5597 bende 10 şubatta sezeryan oldum gittiğim güzellik merkezi ile görüştüm 2 ay sonra başlayın demişlerdi sıkıntı olmaz inşallah