zerrin Sağdığım sütü buzdolabında saklıyorum günlük aralarda içirmek için.Daha sonra benmari usulu ılıtıp veriyorum bebeğime ama bazen yarısı kalıyor.kalanını daha sonra kullanabiliyor muyuz.yoksa atmalımıyım bilemedim.
PrensSelim Ben önce dolabın normal kısmına koyuyorum,sıvı hale geldikten sonra ısıtacağım kadarını biberona alıp öyle ısıtıyorum,kalan kısmı dolapta tutuyorum,ikinci seferde onu içiriyorum