Zeyzeyyyyyy Arkadaşlar bu sorunu yaşayan varmı oğlum bizi çok ısırıyor herkesi ısırmaya başladı n’aptınız nasıl bir yol izleyelim nolur yardımcı olun
Hanifeelif Zeyzeyyyyyy Vallahi benim oğlum da kardeşini beni babasını çok ısırıyor böyle her şeye saldırıyor diş geldiği için her yere ısırıyor 😅
MnkKrtl Zeyzeyyyyyy dönem dönem yapıyor çocuklar benim oğlumda öyleydi aşırı ısırıyodu özeliklede beni başkasını pek ısırmıyodu bazende babasını 1 aydır falan bıraktı artık ısırmıyo. Uzmanlar tepki vermeyin diyolar ama insanın canı acıyo haliyle tepki veriyosun yine 😀
hndathn Zeyzeyyyyyy net ve kesin bir dille ısırmaya kalktiginda buna izin vermeyerek hayır deyin.bu hemen hemen her çocukta bir dönem oluyor.ben her defasında hayır diye uyardım. Ekledim sonrasında senin beni isiriman benim hoşuma gitmiyor komikte değil oyunda değil canımı acitiyorsun ve senin kimsenin canını acitmaya hakkın yok diyordum.beni ısırmaya kalktiginda ya da isirdiginda asla yüz ifademi degistirmedim.ve her defasında aynı cümleleri tekrar ettim bir süre sonra bıraktılar
Zeyzeyyyyyy MnkKrtl ya etimiz kopacak artık insanız tepkisiz kalamıyoruz ki çocuk doktoru anlatın anlayacaktır diyor ama anlamıyor :( 14 aylık şu an inşallah ileride düzelir
MnkKrtl Zeyzeyyyyyy anlamıyorlar bende çok anlattım ama olmuyo ne yazıkki şuan 1 bçuk yaşındayız bıraktı burnunu sıkın diyolar ısırdığında ozamen bırakır diyolar ama ben kıyamıyorum sıkmaya bi iki kere denedim böyle hafif tutup ama oda olmadı 😂 sonra zamanla kendi bıraktı 8 tane dişi var heryerim mosmor geziyordum
Ecz1anne Benim oğlum da o aralar yaptı Yapmamasını söyledik, gülmedik, o ara dikkatini dağıttık vs derken şimdi düşündüm de çok uzun zamandır yapmıyor siz yazınca fark ettim 🤣