yeniannee5 Merhaba arkadaşlar bebeğimin dişleri çok fazla kaşınıyor ısırıyor her şeyi, bizi bile 🫢 Hafifletmek için işe yarar önerileriniz varsa bekliyorum🫶🏻 (Üstte kalırsa sevinirim)
Eslem123_ yeniannee5 benim kızda 5 ay 4 günlük aşırı derecede kaşınıyor salyasi akıyor ve çok huzursuz bende bekleyeyim burda 😊
HaniiiKaaaa yeniannee5 ablam dedi emdiği yıka içine su girer o şekilde buluga at biraz beklet dis ellerine sür rahatlar dedi Yavda ağız mendillerini huzluga at biraz soğuyunca eline ver ağzına götürür dedi Ya da havucu soy Dolaptan olsun soğuk olur ağzına ver dis ellerine sür iyi gelir dedi
Hevida Berilsmom13 tam bu konu hakkında soru sormak için girmiştim kuzenim osanit geanül vermişti bana bebeğim 4 aylık bilen biri varsa onu sorayım diye girdim post vardı sizde osanit yazmışsınız sevindim açıkcası almanyadan gelmiş bu granül nasıl kullanabilirim acaba☺️
Burcukumsal HaniiiKaaaa ağız mendilini buzluğa koyup vermiştim Ağustos ayında ve kızımın boğazları şişmişti çok hasta olmuştu 😢😢
diiilaaareee Tetagil ya da osanit öneririm onun haricinde yeşil soğanı sürün damaklarına o çok rahatlatıyor
aysegul_my yeniannee5 karanfil ve zeytinyaği kürü hic soguk şeyler vermeye gerek yok bu yöntemde cok rahatlatıyo he illa biraz soğuk kompres yapmak istenirse eline soğuk havuç gibi veya biraz dondurucuda bekletilmiş dişlik gibi şeylerle arada yapilabilinir ama karanfil kürü cok iyi diolar
bittercikolata__ yeniannee5 yarım çay bardağı zeytinyağına 8 adet karanfil atın ağzını kapatın dolapta biraz bekletin o biraz katilasacak onu damaklarina sürün bunu bı kaç kez yapabilirsiniz zararı yok birde kızıma tetagil diş granül almıştık ağzına dokuyorsunuz tozu o çok rahatlatıyor kızım hem dişini cikarmada kolaylık sağladı hemde diş çıkarırken acini dindirdi
Pamukprenses_12 yeniannee5 Yeşil soğan kurtarıcım oldu gibi ama dikkat edin verirken gözetim altında verin
123aysenur yeniannee5 benim oglumda 4.5 aylık her şeyi agzına sokuyor benim elimi kolumu ısırmaya çalışıyor ama daha erken degil mi diş için ya
Eymenmom1 123aysenur benimkide o aylarda ısırıyordu tam 8. Ayda çıkardı ilk dişini hemen çıkmıyor kaşınmalar başlayınca bence. ama yinede belli olmaz sık sık damaklarına bakın siz yinede
biranne-2443 yeniannee5 karanfil zeytinyağı sarımsak ezip karıstırın parmak diş kaşıyıcı ile masaj yapın rahat edin o kadar diyorum 🙂
zeydveannesi yeniannee5 ah ahh bu dişler 6 aylık oğlum ve 3 gündür inanılllmaz huzursuz dün akşam yeşil soğan verdim ve rahatlattı karanfili denemedim deneyeceğim