Kızlar bugün 15 gün oldu sezaryen olalı. Sanki yanık var gibi acıyor dikiş yerim. Kuru tutmaya çalışıyorum karnım sarktığı için o bölge baya kapalı kalıyor ama bez falan koyuyorum kuru kalsın diye. Yürürken vs sanki yanmış gibi acıyor. Sebebi ne anlayamıyorum normal mi 😭😭