mylittlegirl Merhaba kızlar, Sezeryan doğum sonrası jilet kullandığım için çok fazlalaştı tüylerim. Lumea aldım ama emziriyorum. Kullanmamda sakınca var mıdır? Bir de kullanıp memnun kalan oldu mu ?
MizginLeyla mylittlegirl ben gebelikte ve öncesinde de kullandım bı sorun yaşamadım hatta etkilerini bile gördüm. Kızım 13 günlük ve yarın doktor kontrolüm var yine Lumia ile temizlenip gideceğim (zaten sadece bir bolgeye yapıyorum o kadar ki azaldı ) . Emzirmede sorun olduğunu hiç duymadim 🙄
Mel955 Hamileliğimde ara vermiştim emzirmede de 3ay sonrası başladım etkisini görüyorum kesinlikle 👍 iyi ki aldım dediğim bir ürün 👌
mylittlegirl Mel955 Bende çok araştırmalar sonucunda Lumea’da karar kıldım ama emzirince herşeyi düşünüyor insan işte .
asemansare Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum, gebelikte de kullandım emzirirken de kullanıyorum. Doğru yapmıyorum belki ama çok faydasını gördüm. Ara ara zamanını atladığım halde baya azalttı
mylittlegirl Ogretmenannex çok bakındım ama sadece Philips kendi sayfasında teste tabii tutulamadığından herhangi bir zararı var mı bilmiyoruz diye açıklama yapıp sonrasında da Hamilelik ve emzirme döneminde kullanılmaması önerilir demiş. Zaten buna istinaden açtım postu. Emzirme döneminde olup yapan var mı diye 🥴🥴
MizginLeyla mylittlegirl ben sorun olduğunu hiç duymadım. O yüzden yaptım rahatlıkla ve sorun da olmadı çok şükür 🙏🏻