lAmMelodi Kızlar 2 ay aşısını bazı nedenlerden dolayı 3 cü ayda yaptırıcam.Böyle yapan oldumu.Sorun ola bilirmi sizce.Doktor yaparız dedi ama düşünüyorum sırf 2 aydamı yapilmali diye.
MeetJoeBlack lAmMelodi biz 15 gün geç yaptırmıştım , sonraki aylardaki dozları da 15 gün geç yapıldı. Bir sorun olmadı. Ama 2 aylıkken yapılan verem aşısını toplu olarak açıyor hemşire , onu sorun eğer günü geçerse çünkü bir sonrakine atıyor.
hndathn lAmMelodi 2 ay aşısında gün ve saat verilir o gün o saatte tüm 2 aylık olan bebekler mümkün mertebe çağırılır asilanir.saglik ocaginizi arayıp nedeniyle birlikte getirmeyeceğinizi söyleyin kabul ederlerse diğer ay 2 aylık olan bebeklerle yaptirirsiniz.
lAmMelodi MeetJoeBlack Verem aşısı daha olmuyacakmis.Ben Turkiyede yaşamıyorum.Sadece 2 aylık aşısını ikinci ayda değil 3 ayda yaptiricaz.Aslında ben coktan yaptirirdim ama sağolsunlar ona bile karisiyorlar.
lAmMelodi hndathn Söyledim kabul etdiler 3 cü ayda yapilicakmis.Benim merak etdigim acaba 3 cü ayda yapilirsa bebek için bir sakincasi olurmu.