aysee3434 merhaba 3 kez ivig aldık şuan süreç takip ediliyor ivig alacak değere düşerse o zaman verilecek ıge değerimiz çok sınırda yüksek çıkıyordu bizim hep 20 falan ama yinede alerjimiz vardı yumurta alerjimiz bitti kuruyemiş alerjimiz var ama bakılan kuruyemiş değerleri çok yüksek çıkmadı egzamamız hala arada çıkıyo yüzünü kaşıyarak daha kötü hale getiriyor o canımı sıkıyor bayramdan sonra tekrar bağışıklık değerleri bakılıcak 3 ayda bir yada hastalık sonrası bakalım dedi doktorumuz genetik testimiz temiz geldi çok şükür sizinde temiz gelir inşallah 🙏🏻