Benim de 5 gün gelmedi sütüm iki gün emdi sandık Bi halsiz düşünce bebek anladık süt gelmediğini mama aldık hemen .5.gunde doktor kontrolu vardı doktora söyledim doğum hemsirelerine yönlendirdiler . Hemşire elektrikli sagma makinesiyle sagdi ve sonuç bi kaç dk içinde sütüm geldi.Megerse ilk gebelik olduğu için süt kanallarim tikaliymis açıldı.Evde manuel makine vardı hiç ise yaramamisti. Elektrikli varsa kullanin