senemtemur gerçekten zor bir durum bizim önce meme reddi vardı şimdi beslenme reddi var. 3 ay 22 günlüğüz. Bu ay çok az kilo aldı.Az az kendine yetecek kadar beslenmek istiyor. Gece ve uykudayken emziriyorum 1 saatte bir kalkıyorum gece hiç dinlenemiyorum, bugün de biberon deneyeceğim uykuda bakalım tutar inşallah. Gece bile azıcık emiyor. Elimde enjektör kaşık biberon yarısı ağzına yarısı üstüne dökülerek besliyorum☺️Gündüz sağa sola bakmaktan dikkati dağılıyor ☺️