Geçmiş olsun şimdiden🤣 ama geçmiyor. Beş yaşında kızım,bir de altı aylık bebeğim var.asla düzelmiyor.toparlayici kullanıyorum.benimki hem sarkık hem büyük.hamileligin tüm kötü yanları göğsüme vurmuş gibi. Bebegimi iki yaşına kadar emzireyim ameliyat olucam