ikievlat Merhaba kızlar 13 haftalık hamileyim haftaya doktora gidicem ama o zamana kadar tavsiyeleriniz olur mu ne yesem ekşi ekşi hıçkırıp ağzıma geliyo mide ekşimesi gibi böyle soğuk süt içiyodum biraz iyi geliyodu ama sanki artık etki etmiyo gibi
sedaozan ikievlat yeşil elma iyi geliyordu bana bide ayranın içine taze nane yaprakları atıp içerdim ☺️
nevakus ikievlat normalde de hassassa miden normal. Hamilelik boyunca günde 2 3 tane soda içtim. Doktor da muhtemelen ya ilaç yazacaktır ya da çiğnenen tabletler var ondan verir. Ama kesin bir çözümü yok maalesef.
Minel-inannesi ikievlat evde kekik suyu varsa yarim kahve fincani icebilirsiniz. Yada kekik cayi yapin. Sari leblebi yada beyaz nohutda ise yariodu bende.
ikievlat sedaozan teşekkür ederim nane yarın alırım şuan yeşil elmayı bi denim hemen 🌸🥹 peki ne zamana kadar sürüyo bu ilk kızımda olmayınca böyle sanki herşey başa sarmış gibi her hamilelik çok farklıymış
sedaozan ikievlat valla benim ilk 3 ay oldu su bile içemedim 3 ay boyunca baya zorlamıştı beni inşallah sizin o kadar uzun sürmez 💐
ikievlat nevakus Yani migren var aslında ondan dolayı kusarım normalde hamilelikte pek olmamıştı ama farkeder mi meyveli olması yoksa sade mi olması lazım sodanın 🫠
elagozlubircoldelisi Mutlaka doktoruna danış öyle kullan ama ben her yolu denedim en son rennie duo şurup verdi doktorum onunla rahatladım
ikievlat elagozlubircoldelisi 3 aya girmeme 1 1 buçuk hafta var belki geçer diye gitmedim ama haftaya cinsiyet için gidicem geçmezse bunu söylerim inşallah teşekkür ederim 🥰
ikievlat sedaozan çok bişi kalmadı aslında bende 3 ay diye kendimi avutuyorum 🥰 sizinki biraz daha ilerisi gibi ben ağzıma geleceğini bile bile yiyorum yine sonrası hüsran 🫠
nevakus ikievlat sade canım kesinlikle meyveliler tatlandırıcılı hem daha beter yapar hem de boşuna şeker yüklersin bünyene.
bibibibiskrem ikievlat nane limon yapıp için bana iyi geliyodu soda ve soğuk süt yada nane limon içerdim hep
ikievlat bibibibiskrem yazılanların hepsini ara ara denicem inşallah çok teşekkür ederim soğuk süt içiyorum bende sürekli 🌸🫠
Minel-inannesi ikievlat cay olarak yapcaksaniz kuru kekigi sicak su dolu bardaga 1cay kasigi kuru kekik atipta yapabilirsiniz. Yore olarak bizim buralarda kekik suyu damıtılmış halde siselerle hazir olarakda satiliyo☺️