Ballibademin_21 kendi yaptığım sip şak kolay poğaça kurabiyesi tarifini vereyim canm çıtır poğaça da deneblr
İki yemek kaşığı dolunu kadar margarin
Bı çay bardağı süt
Bir çay bardağı sıvı yağ
Yarım yemek kaşığı şeker
İki çay kaşığı tuz
Bı yemek kaşığı sirke
4 su bardağı un
1 kabartma tozu
Margarin süt sıvı yağ tuz şeker ve sirkeyi iyce yoğur (margarin tamamen eriyene dağılan kadar) margarini koymadan önce brz erit ama tamemen erimesin yumsasin sadece bunları yoğurduktan sonra kabartma tozunu at sonra 4 su bardağı unu koy iyce iyce yoğur tam bı kurabiye hamuru olduyo istediğin sekili verip yağlı tepsiye köy ve önceden isittigin 180 derecelik fırına at yarm saat geçmeden hazır miss gbi oluyo