eclahu geç kalmamışsiniz ama ben doğum yapalı 4,5 oluyor sezeryan göbeği gitti. Hiç korse de takmadım. Aksine çok ağrım olduğu için hep bol şeyler giydim. Halbuki kilolarimi da vermedim. Ona rağmen gitti göbek. Çok fazla takmayın kafanıza. Kadınız, Bebek getiriyoruz dünyaya vücudumuz az değişim yaşamıyor kendinize nazik olun. Zamanla her şey yoluna girer 🌸