Merhaba cici annelerr🌸
Bir sorum olacak eşim ın sigortası 3 aydır yok tekrar yenilenecek yapılcak iş yerinden özel hastanede şuan görünmüyor takipli olduğumuz doktor var bebeğimin raporlu kullandığı ilaç mama var devlet 18 yaşa kadar sgksız bakıyor biliyorum ama orası özel hastane yani sgksız ödeyeceğim ücreti ama ilacı ve maması pahalı şimdi tekrar gitmemiz gerekecek doktor yazsa da daha az ücrete alıyordum şimdi bu 18 yaş altı olduğu için kapsama girer ni genede raporlu olduğu için götürmem gerekiyor bir kaç gün sonra randevusu var