Menessasmom Ey moderatörler aylar önce toplu isim değişikliği yapmıştınız yine öyle birşey yapsanızda kendimizi güncellesek yenilesek. Eminim çok kişi istiyordur 😄 Tanıdığa falan denk gelmek istemiyorum yine öyle birşey yaparmısınız 🫶🏼
livanurvealpinannesi61 Menessasmom evet bende değiştirmek istiyorum ya direk neden değişme yok ki olsa iyi olurdu
yirmiikikasim23 Menessasmom ben mail attim donus yapilmadi belki de ayni isimden vardi ama insallah oyle bisey olur ya 😀