İyi akşamlar kızlar 💚
14 günlük bir anneyim. Her bebeği uyuttuktan sonra uyuyayım diyorum uyandığımda kollarımın arasında yorgan onu açıyorum açıyorum sanki arasında kalmış bebek gibi hissediyorum sonra bebeği yatakta görünce kendime geliyorum. Bazende yine uyanınca göğsümü açmış emzirme yastığı kucağımda bebeğimi emziriyorum diyorum. Lohusa psikolojisi mi bu sizler de bu hislerde oldunuz mu? Kendimi delirmiş hissediyorum bazen.