Kızlar oğlum 17 aylık olmak üzere. Evde gayet neşeli sürekli oyunlar oynarız güleriz eğleniriz dışarıda da öyle ama başka çocuklar yanına geldiğinde onlarla ilgilenmiyor hemen bacağıma yapışıyor. Geçen gün bir arkadaşımla buluştum oğlumdan 2 ay küçük oğlu var o sürekli oğluma gel gel yaptı, gülümsedi dokunmaya çalıştı ama oğlum hiç gitmek ilgilenmedi onunla hep beni çekiştirdi bir yerlere. Tek başımıza büyütüyoruz eve pek gelen giden olmuyor ama parka çıkarıyoruz sık sık normal mi bu durum? Benzer şeyleri yaşayan var mı?