babybabyt Kizlar gunde kac saat takılmalı dikiş yerinin üzerine gelmeli mi birde bilenler varsa cevaplarsa sevinirim.
tubiiik_ babybabyt normal korse kullandım şortlu ten renklı bı korseydı gögüs altına kadar cekıyordum 1 hafta kullandım tum gun cok rahat etmıstım
tubiiik_ babybabyt evett 2 tane vardı dıyerı yıkanınca dıyerını kullandım sezeryandan 1 hafta sonra doktor korse kullanmak istersen kullana bılırsın demişti ama nekadar kullancagımı demedi 1 hafta ideal dedim
tubiiik_ eclahu cokta gec degıl ama söyle diyim yururken için sallanıyorya korse onu sıkı tutuyo toparlıyo o konuda cok rahat hareket etmıştım korse taytlar var onlardan alın bi deneyın
tubiiik_ DenizAsaf bıraz toparladı ama ben cok yürüyüş ve cok su tukettım bu düzene hâlâ devam edıyorum sadece regl zamanımda alt göbek cıkıyo sonra göbek gıdıyo
Edaaaden eclahu faydasını gördünüz mü benimde 1 ay olucak ama genel olarak karnimda ağrı olduğu için takamadim takmak istiyorum ama tedirgin ediyo taktiginiz zaman ağrılar için faydası oldu mu
eclahu Edaaaden evet toparlıyormuş Ben yine fazla takamiyorum ev sıcak dıye düzenlı kullanımda faydası varmiş
eclahu Edaaaden ben yururken zor taktım sıcak diye 2 3 gündur hiç takmiyorum bebem kudurmuş durumda korseye takatım yok şu an😀