Nolur fikri olan yazabilir mi🤦🏽♀️ kızım 2 yaş olmak üzere ay sonunda. Ve bu zamana kadar maalesef memede uyutarak büyüttüm. Tayinciyiz ailelerden uzaktayız diye mi bilmiyorum memede uyutmak hep basit gelmişti bana bu yüzden 2 yaşa kadar bu şekil geldik ta ki yemesi içmesi azalana kadar . sadece meme diye tutuyordu. Geceleri meme ağzımda dursun hep öyle uyuyum diyordu kızım. Sabrımda kalmamıştı zaten 2 yaşa kadar emziririm diyordum ve emzirme sonlandırma yoluna ilk adımı attım ama o kadar zor olacağını bilmiyordum. Memeyi bıraktı bugün 8.gün bitti yemeside artmaya başladı fakat uyutamıyorum. Annemgile geldim kafası dağılsın diye hergün bir yerleri geziyoruz sakin olan çocuğum gitti yerine mızmız herşeye ağlayan bir çocuk geldi. Biliyorum zor bir süreç alışkanlığını değiştirmeye çalışıyorum ama nasıl uyutacağım ne zamana kadar alışacak. Ayakta sallamayı asla sevmez. Kucağımda pış pış yapsam direnir dahada sinirlenir. Hikaye çok sever ama bende uyumuyor. Annem hikaye anlatınca uğraştırsada artık çok uykusu geldiğinden uyur. Ama kendi evime geçince nasıl uyutucam ? Uzun yazdım okuyanlar kusura bakmasın o kadar yorgunum ki belki devrik cümle bile yazmışımdır resmen hayatımı sorguluyorum psikolojim bozuldu . Zaten son 2 aydır uyku denen bişey yok ayakta boş boş gezen biri oldum . Bu süreci nasıl daha basit atlatabilirim