Eyllebr halam oğlunu yaptırdı canım çok sık ateşleniyordu bademciğinden ama yaş olrak tam aklımda değil 4 5 te olabilir bende hatta hastanedeydim çok kolay ve başarılı geçti hiç bir sıkıntı yaşamadı şükür ameliyattan çıkar çıkmazda dondurma yedirdiler öyleymiş …Ve annem abimi ettirmiş oğlunuzun yaşında aynı şekilde eşimde olmuş aynı yaşta ,Ameliyatta sıkıntı yok hatta gördüğüm en kolay ameliuyat ama bademcik önemli bir alan orda enfeksiyon toplanıyor ve vucuda yayılmıyor Kuzenimde abimde eşimde bağışıklığı yok enfeksiyon kaptılarmo hasta oldularmı çok ağır geçiriyorlar bende açıkcası buna bağlıyorum