Merhaba bu ikinci gebeliğim ve ilk aylardan beri çok şiddetli bel ağrım var, her gidişimde doktora bahsettim mr çektir dedi zar zor randevu buldum çektirdim daha geçen hafta sonucu öğrenebildim… Fıtık yok dendi. Ama kendi doktorum ağrıya dair hiç yorum yapmıyor başka bir tahlil vs istemedi. Ağrı gerçekten şiddetli yerimden kalkamıyorum yatakta dönemiyorum yürürken topallıyorum bacağımı zor kıpırdatıyorum bu durum normal mi yoksa endişe etmem gerekiyor mu